Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Aesculap Technical Service

Jak przebiega proces naprawy

Procedura zgłaszania oraz przebiegu procesu naprawy sprzętu:

- narzędzia bądź urządzenia przekazujecie Państwo do siedziby serwisu ATS w Nowym Tomyślu na adres:
Aesculap Chifa Sp z o o
ATS
Ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl

 - dokonujemy dokładnej analizy uszkodzenia

- przekazujemy Państwu kosztorys naprawy do akceptacji

- po akceptacji kosztorysu następuje naprawa – w terminie od 7 do 30 dni

- naprawione instrumenty bądź urządzenia zostają odesłane do Państwa pod wskazany adres


W przypadku podpisania umowy serwisowej procedura naprawy ulega znacznemu uproszczeniu, gdyż w tym przypadku ATS oferuje korzystne warunki finansowe napraw oraz przeglądów urządzeń.