Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Aesculap Chifa

Filozofia firmy

Aesculap Chifa

 

Sharing Expertise to obietnica złożona przez koncern B. Braun swoim klientom i pracownikom. Jest to zobowiązanie do dzielenia się wiedzą medyczną oraz fachową z korzyścią dla zdrowia, do wykorzystania tej wiedzy oraz dalszego skutecznego i konsekwentnego rozwoju w oparciu o ekspertyzę i w dialogu z partnerami.

 

Marka B. Braun opiera się na trzech filarach: naszych wartościach obejmujących innowacyjność, skuteczność oraz zrównoważony rozwój.

 

 

Innowacyjność odnosi się do produktów, usług i procesów wewnętrznych firmy - począwszy od propozycji zmian w celu poprawy codziennego życia zawodowego, na rozwoju nowego produktu skończywszy. W celu pobudzenia innowacyjności, B. Braun co roku nagradza kreatywne pomysły nagrodą innowacyjności - The Innovation Prize.

Nasza markowa wartość "Innowacyjności" znajduje swój wyraz także w najnowocześniejszych urządzeniach produkcyjnych:  w latach 2011-2015 B. Braun zainwestuje 2,3 mln Euro w zakłady produkcyjne wszystkich kategorii produktów na całym świecie. Będzie to największy program inwestycyjny w historii koncernu. Innowacyjność oznacza również inwestycje w badania i rozwój. B. Braun pojmuje przez to zarówno własne badania, jak i inwestycje w zakresie nowych technologii i na nowych rynkach.

 

Wydajność przejawia się w nowoczesnej obsłudze klienta za pomocą e-narzędzi i elektronicznego systemu księgowania oraz w komunikacji cyfrowej z klientami i partnerami, jak i w ofertach sprzedaży bezpośredniej, takich jak e-sklepy. Co więcej, w celu wspierania efektywnych procesów u swoich klientów, B. Braun rozwija gamę produktów, które upraszczają procesy, interfejsy sieciowe lub czynią codzienną pracę łatwiejszą. Tak jak na przykład nowa Space online Suite - nowa platforma terapii infuzji dożylnej, która łączy wszystkie pompy w całym szpitalu i ułatwia monitorowanie ich pracy na ekranie. Efektywność to dla B. Braun także elastyczne formy organizacji. Dla koncepcji biura, obok otwartej komunikacji i usunięcia hierarchii, oznacza to wideokonferencje zamiast kosztownych podróży służbowych, wirtualne zespoły pracujące razem na całym świecie i koncepcję biura, w którym, dzięki mobilnym terminalom, będzie można maksymalnie wykorzystać przestrzeń roboczą.

 

 

Jako firma rodzinna, B. Braun czuje się odpowiedzialna za swoich pracowników oraz za regiony, w których działa. Właśnie tak rozumiemy zrównoważony rozwój. Oznacza to prowadzenie działalności gospodarczej w sposób, który szanuje środowisko naturalne oraz jest zaangażowany w życie społeczne i kulturalne. B. Braun zapewnia finansowe i organizacyjne wsparcie dla projektów artystycznych, kulturalnych i sportowych, a także wspiera uczelnie wyższe, lekarzy i studentów oferując granty lub organizując imprezy naukowe. Koncern sam stawia sobie za cel działanie jak "Korporacyjny Obywatel" i nie ogranicza się w tym tylko do centrali w Niemczech. B. Braun jest zaangażowany w każdym regionie, w którym jest obecny jeden z jej podmiotów zależnych.